Subject: Metsamaterjali ladustusloa taotlemine
From: "Maiu Paloots" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Mihkel Merilo" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 16:49:29 +0200

AS A&P Mets taotles 20.12.2024  Warren Safety OÜ-lt luba ladustada
metsamaterjali ajutisele laoplatsile riigimaantee 16158 Kaasiku-Liivi tee
5,11 – 5,27 km-l paremal pool asuval teemaal (vt käesoleva kirja manus).
Koos taotlusega esitas AS A&P Mets  lisana 1 täiendavad selgitused ja
lisana 2 taotletud laoplatsile 2016. aastal antud ladustamise
kooskõlastuse.

Warren Safety OÜ teatas 23.12.2024 allolevas e-kirjas, et ei väljasta
metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks luba.

Taotleja on seisukohal, et Warren Safety OÜ poolt esitatud keeldumise
otsus on jäetud täielikult põhjendamata. Otsustamisel ei ole lähtutud AS
A&P Mets poolt esitatud selgitustest ja neid ei ole hinnatud.

Palun Transpordiametil AS A&P Mets 20.12.2024  taotlus ja  selle lisad
ning Warren Safety OÜ 23.12.2024 keeldumine läbi vaadata ja teha uus
otsus, millega AS A&P Mets taotlus rahuldatakse.

Kui Transpordiamet leiab, et taotletud luba anda ei saa, palun
Transpordiametil haldusorganina esitada õigusaktidele vastav keelduv
haldusakt.

Lugupidamisega

Maiu Paloots

jurist

Maiu Paloots, jurist

A&P Mets AS | Näituse 25, 50409 Tartu, Eesti |  <http://www.apmets.ee/>
www.apmets.ee
GSM +372 5257982|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri ja selle võimalikud lisad on konfidentsiaalsed ning mõeldud
kasutamiseks üksnes päises märgitud isikule. Kui olete saanud kirja
ekslikult ning Te ei ole kirja tegelik adressaat, on Teil keelatud kirjas
sisalduvat teavet avaldada, levitada või kopeerida ning igasugune selline
tegevus võib olla seadusega vastuolus. Kui olete saanud kirja ekslikult,
palume sellest teavitada koheselt saatjat ja kustutada kiri koos võimalike
lisadega oma arvutisüsteemist.

  _____

Saatja: Aive Sakkius <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, detsember 23, 2024 6:49:12 PM
Adressaat: Kairit Lipp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; 'Jaak Saard'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Sandra Mark <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Jüri Pakut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
'Mihkel Merilo' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: 16158 Kaasiku-Liivi tee

Tere

Täname Teid pöördumise eest!

Oleme Teie taotluse läbi vaadanud ja edastame oma otsuse.

Jätkame seisukohaga, et Riigimaantee 16158 Kaasiku-Liivi tee
kilomeetripunktis 5,284 asuv mahasõit sobib metsamaterjali ladustamiseks.

19.11.2024 teostasime antud kohas paikvaatluse, milles osalesid nii Teie
esindajad kui ka Mihkel Merilo Transpordiametist.

Transpordiameti ja teehooldaja esindajate hinnangul on selles kohas olemas
mahasõit, mida saab kasutada metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks.

Tulenevalt eelpool toodust, ei väljasta OÜ Warren Safety Teile
metsamaterjali ladustamiseks ja laadimiseks luba.

Palume tööd teostada väljaspool teemaa-ala.

Lugupidamisega

Aive Sakkius

Warren Safety OÜ

From: Kairit Lipp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 20 December 2024 16:48
To: Aive Sakkius <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Jaak Saard
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Sandra Mark <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Jüri Pakut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 'Mihkel
Merilo' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 16158 Kaasiku-Liivi tee

Tere

AS A&P Mets esitab taotluse metsamaterjali ladustamiseks ja palume juurde
ka kooskõlastatud liikluskorralduse skeeme.

Taotlus koos Lisadega on leitav kirja manusest.

Jääme lootma koostööle!

Rahulikku jõuluaega

Kairit Lipp
ostuspetsialist

 <http://www.apmets.ee/>
A&P Mets AS | Näituse 27, 50409 Tartu, Eesti |  <http://www.apmets.ee/>
www.apmets.ee
GSM +372 53432720 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Konfidentsiaalsusmärge: Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning
kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega.
AS A&P Mets arvestab Teie privaatsusega ja meie ettevõtte
privaatsuspoliitikaga (andmekaitsetingimustega) on võimalik tutvuda ka
ettevõtte kodulehel
<https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/>
https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.